REKLAMAČNÍ ŘÁD

Zrušení objednávky

Vrácení/výměna zboží v zákonné lhůtě 14 dnů 

Postup při vrácení / výměně zboží:

  1. Informujte nás o této skutečnosti na email: info@beason.cz
  2. Vyplňte vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, ke stažení zde: formulář pro výměnu/vrácení zboží
  3. Vyplněný formulář vložte do zásilky.
  4. Zásilku zašlete na adresu: Kristýna Martináková se sídlem Preslova 25, Brno 602 00
 

Podmínky vrácení / výměny zboží:

  1. V případě, že vrácené zboží je částí objednávky, které náležela doprava zdarma (aktuální podmínky dopravy zdarma jsou uvedeny zde) a nebylo Vám tedy účtováno dopravné a cena objednávky se vrácením části objednávky sníží pod tento limit, jsme oprávněni ponížit vrácenou částku o dopravné, protože nebyla splněna podmínka pro získání výhody dopravného zdarma.
  2. V případě výměny za jiné zboží jsme oprávněni účtovat dopravné podle zvoleného dopravce.
  3. Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vráceného zboží zpět na reklamační oddělení (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno).
  4. V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku! Nebude přijato a bude odesláno zpět. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno zpět na náklady zasílajícího.

 

Reklamace zboží

Postup při reklamaci zboží:

  • Informujte nás o této skutečnosti na email: info@beason.cz
  • Vyplňte vzorový reklamační formulář ke stažení zde: reklamační formulář
  • Vyplněný formulář vložte do zásilky.
  • Zásilku zašlete na adresu: Kristýna Martináková se sídlem Preslova 25, Brno 602 00

POZOR: V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku! Nebude přijato a bude odesláno zpět. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno zpět na náklady zasílajícího.

Nekompletní nebo odlišné zboží

Pokud doručené zboží bylo dodáno nekompletně nebo neodpovídá objednanému typu, prosíme informujte nás prostřednictvím e-mailu info@beason.cz . Celou situaci prověříme a navrhneme řešení.

Poškozené zboží

Při přebírání zboží od přepravce pečlivě zkontrolujte obsah zásilky. Poškozené zboží nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, aniž by byl neporušený obal, informujte přepravce. Více informací níže v sekci Reklamace u přepravce.

Záruční doba

U potravin a doplňků stravy je záruční doba uvedena na obalu. U ostatního zboží je záruka 24 měsíců od převzetí. Záruku nelze uplatnit na běžné opotřebení zboží a na dárky ke zboží. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej reklamovat.

O přijetí zboží do reklamačního řízení budete informováni do tří pracovních dnů od přijetí zásilky. Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. O způsobu vyřízení bude zákazník informován naším pracovníkem buď prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.

Reklamace u přepravce

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  1. Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty. Více zde: https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace
  2. GLS: Kontaktujte Nás. Více zde: https://gls-group.eu/CZ/cs/reklamace
  3. Zásilkovna: reklamujte prostřednictvím emailové adresy: reklamace@zasilkovna.cz